Akce Flixbus.cz

Prohlédněte si akční nabídku v eshopu Flixbus.cz

FlixBus slevové kódy

Pokud plánujete cestovat autobusem s FlixBusem, může být užitečné zjistit, zda lze uplatnit slevový kód. FlixBus občas nabízí promo-akce nebo slevové kódy pro nové i stálé zákazníky (např. nová trasa, věrnostní akce). Doporučujeme:

  • Sledujte oficiální stránky FlixBusu či newsletter – tam bývají oznámeny akce.

  • Přihlaste se k odběru newsletteru, případně sledujte sociální sítě firmy.

  • Při nákupu jízdenky zadejte slevový kód ve vyhrazeném poli během objednávky (pokud je k dispozici).

Poznámka: konkrétní kód jsme aktuálně nenašli – je vhodné ověřit v den nákupu, zda je k dispozici nějaká aktuální sleva.

Jak použít slevový kód FlixBus

Použití slevového kódu u FlixBusu obvykle probíhá takto:

  1. Vyberte trasu a datum jízdy na webu či v aplikaci FlixBus.

  2. Přidejte jízdenku do košíku.

  3. V procesu rezervace najděte pole „Slevový kód / promo kód“.

  4. Zadejte platný kód a potvrďte – sleva by se měla automaticky odečíst.

  5. Dokončete platbu a obdržíte elektronickou jízdenku.

  6. Při nástupu do autobusu mějte připravený svůj rezervační e-mail či QR kód.

Pokud kód nefunguje, zkontrolujte podmínky akce (např. minimální cena, konkrétní linka, datum cesty) nebo kontaktujte zákaznický servis.

FlixBus recenze

Pozitiva

  • Některé recenze uvádějí, že FlixBus nabízí velmi nízké ceny jízdenek a poměrně dobrý komfort: např. uživatel popisuje cestu jako „naprosto v pořádku – cítil jsem se pohodlně a navíc jsem ušetřil“.

  • Oficiální údaje FlixBus uvádějí, že více než 100 milionů cestujících využilo jejich služby a dle interního dotazníku bylo údajně 97 % „spokojeno“ nebo „velice spokojeno“.

Negativa a upozornění

  • Na stránce firmy na Seznamu jsou recenze, které upozorňují na častá zpoždění, změny spojů bez adekvátního upozornění a nedostatečnou komunikaci. Např.: „Absolutně nejhorší přepravce co se týká spolehlivosti. Věčně zpožděný o hodinu i více…“ Firmy.cz

  • Na fóru cestujlevne.com jeden uživatel napsal:

    „…flixbus zruší spoj klidně den předem, peníze nevrátí…“

  • U portálu VašeStížnosti.cz společnost dosáhla hodnocení pouze cca 25 % spokojenosti a poměrně nízké úspěšnosti řešení stížností (jen cca 5,5 %) z registrovaných případů.

Shrnutí recenze

FlixBus nabízí velmi atraktivní cenu a moderní služby (Wi-Fi, elektrické zásuvky, rezervační systém), což jsou silné stránky. Na druhou stranu někteří cestující upozorňují na problémy s dochvilností, změnami tras či komunikací zákaznického servisu. Doporučuje se: pokud je pro vás klíčová vysoká spolehlivost, rezervujte s dostatečným předstihem, sledujte informace o spoji a mějte záložní možnost.

FlixBus kontakt

Pro případ dotazů, reklamací či speciálních potřeb (např. osoby s omezenou schopností pohybu) poskytuje FlixBus tyto kontaktní informace:

  • Telefonní číslo v ČR: +420 228 880 001

  • E-mail pro servis: servis@flixbus.cz nebo flixbus.cz

  • Adresa společnosti (česky/překlad): firmu najdete pod Flix SE, Friedenheimer Brücke 16, 80639 Mnichov, Německo (mateřská společnost).

  • Online formulář zákaznické podpory: dostupný na oficiálních stránkách FlixBus pro ČR.

Pokud cestujete s osobou s omezenou schopností pohybu: telefonická linka +420 228 880 001 je k dispozici v českém jazyce od pondělí do pátku 9:00-17:00.


FlixBus vrácení zboží

Jelikož FlixBus je dopravní služba (nejedná se o e-shop prodávající zboží), „vrácení zboží“ je termín poněkud nevhodný. Nicméně zde jsou informace, jak postupovat v případě zrušení jízdenky či změny:

  • Rezervovanou jízdenku lze obvykle stornoovat či změnit podle podmínek uvedených v rezervačních podmínkách (např. změna data jízdy).

  • Pokud spoj zruší společnost FlixBus nebo dojde k výraznému zpoždění, můžete mít nárok na náhradu nebo změnu jízdenky (doporučeno ověřit konkrétní podmínky pro daný případ).

  • V případě, že jste jízdenku nepoužili a není možné ji změnit/stornovat, kontaktujte zákaznický servis – e-mail nebo online formulář.

Doporučení: před nákupem si pečlivě přečtěte „Všeobecné přepravní a rezervační podmínky“ FlixBusu (na jejich stránkách) – abyste věděli, jaké jsou možnosti změny, storna či refundace v případě nemoci či jiných nepředvídaných událostí.

FlixBus reklamace

Pokud během jízdy nebo v souvislosti s rezervací nastanou problémy – například zpoždění, odjezd spoje, nefunkční servis, můžete podat reklamaci tímto způsobem:

  • Najděte část „Pomoc / Servis“ na webu FlixBusu.

  • Vyplňte online formulář pro zákaznickou podporu (téma: reklamace, stížnost). help.flixbus.com

  • Uveďte v žádosti: detaily jízdenky (datum, číslo spoje, rezervace), popis problému, doklady (např. fotografie, výpis platební karty) a požadavek (náhrada, omluva, změna).

  • Očekávejte odpověď od zákaznického servisu – u některých uživatelů je výtka, že reakce není rychlá a vyřízení není vždy uspokojivé (viz recenze výše).

Tip: uchovejte si veškerou komunikaci a potvrzení (potvrzení rezervace, e-mail, SMS) – může to pomoci při řešení reklamace.

Hledáte Flixbus.cz slevové kupony? Kuponový portál Slevokurzy.cz nabízí pouze ten nejlepší Flixbus.cz slevový kód 2025! Samozřejmostí u nás je také Flixbus.cz sleva, abyste ušetřili ještě více při vašem nákupu! Každý den pro váš rozšiřujeme naší databázi slevových kódů, kupónů a těch nejzajímavějších slev z celého českého onlina světa eshopů.


S webem Slevokurzy můžete nakupovat levněji! Slevové kupóny a kódy stačí zadat v průběhu vaší objednávky v nákupním košíku, či před platbou. Vybraná sleva se okamžitě aktivuje a zaplatíte tak méně za váš nákup. Všechny slevové kupóny jsou u nás manuálně ověřené a funkční, takže máte jistotu že opravdu ušetříte.
💰 Kategorie slevový kupon
🔥 Sleva se slevovým kódem až do 25%
🚨 Výprodeje neustále
🚛 Doprava zdarma s kuponem
🔁 Lhůta pro vrácení 14 dnů
🔒 Podpora HTTPS ano